21 Temmuz 2013 Pazar

Tekrar merhabalar

Merhabalar sevgili okuyucularım, okumayanlarım..
Uzunca bir aradan sonra yine döndüm. Ki en son ne zaman yazdığımı bile hatırlamıyorum. En son sevgili sherfinka nın beni etiketlediği mimi yapacaktım, ki o mimi de -sanal alem özürlülüğüm sağolsun- 3 ay sonra farketmişim galiba. Mimi taslak halinde kaydetmişim, daha sonra da girmeyi bıraktım. 

Makyaj yapmayan biri olarak makyaj blogu yazmak kadar zor bir iş yok sanırım. Hiçbir makyaj yapmadığım için yazı girme sıkıntım var, e zaten fondoten pudra vs pek kullanmıyorum onları da yazamam. Genelde kullandığım da garnier bb krem zaten, onu yazmaya lüzum da görmedim. Göz makyajı desen, kirpik kıvırmak ve kirpik diplerime yarım kalem sürmekten başka bir şey yok. Far sürmek falan da zor iş zaten. O yüzden böyle garip bir halde kaldım. 

Geri yazmak aklıma gratisin indiriminden geldi, makyaj yapmasam bile indirim duyuruları yapabilirim,ünlülerin kötü makyajlarına bakar dalga geçerim diye düşündüm, bir de izlediğim dizileri yazarım ki bu en iyisi sanırım. 

Gratis indirimi demişken, ben de frat boy ve mai billsbepaid i aldım, gözüm onlardaydı. Hot mama bana göz kırpıp durdu ama çok ışıltılı olduğu için dedim sağol tatlım sen kal biraz. Siyah nokta bandı ve seyehat şişelerini de alınca benim işim bitti. 

Watsons a bakındım biraz, nyc keçeli kalem gibimsi eyelinera bakacaktım yokmuş. (Ve evet adı ne bilmiyorum. :D ) Flormar ınkine bakayım dedim o da zaten orada çalışan kız, ürünlerin hepsini açıp eline denemiş maşallah. Bütün ürünler daha önceden kullanılmıştı. Güvenlik bandrolü yoktu hiçbirinin. Bunu fark edince vazgeçip göz bandını alıp çıktım hemen.


Onun dışında burada olmadığım zamanların çoğunu dizi izleyerek geçirdim. Bir gün üşenmeyip bütün bitirdiğim,yarım bıraktığım dizilerin adlarını yazacağım. Şimdilerde televizyonda yeni yerli dizi takıntım sana bir sır vereceğim oldu. Fantastik dizileri daima çok sevmişimdir, e biz de bir fantastik dizi yapınca sevincimden zıplayarak izledim. Cuma günü izleyemediğim bugün son oynayan bölümünü izledim. Gayet de güzel gidiyor bence. Yabancı dizilerde ise şuan alphas ı izliyorum. 1.sezonunu bitirdim iki gün önce. Vizelerim bitsin -o kadar çok konuşunca bahsetmeyi unutmuşum yaz okuluna kaldım da- ondan sonra hemen ikinci sezonuna başlayacağım dizinin. O bittikten sonra da alias ya da angelı bitirmeyi planlıyorum daha karar veremedim ama tbbt ve himym ı da öne alabilirim. 

Bu arada blogumun rengine falan baktım da, Allah'ım ne iğrenç bir renk ne iğrenç bir desen bu. Kurulumlardan anlamam ama bunu değiştirsem çok hoş olacak.



En önemli şeyi sona saklamışım sanırım. Benim de artık bir takipçim var!! :D 




Bu kadar uzun yazıyı ben olsam okumazdım ama eğer siz okuduysanız sağolun,varolun.

Tekrar görüşmek üzere, 
Deniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder