11 Şubat 2013 Pazartesi

Tatil

Merhabalar!
Yine yeni açtığım bloguma uzun süre giremedim. Aslında internete girdim de; bir şeyler yazasım hiç yoktu. Telefondan da girince hiç uğraşmadım bile. Biraz önce ders seçimimi yaptım, cuma günlerim boş, ohh 3 gün tatilim olacak artık. Ama bugün yazmamın sebebi, bir hafta daha yokum. Armutluya gideceğiz. :) Bundan önce çok yazmıştın 1 hafta daha yazmazsan sensiz ne yaparız diyebilirsiniz, ama 1 hafta sonra geleceğim merak etmeyin. :D

Cumartesi arkadaşımla şişliye gittik, bakındık biraz ama karar veremediğim için döndükten sonraya kaldı alma işlemlerim. bb krem,allık, bir de pudra almak istiyorum yani ihtiyacım olanlar bunlar.
Bu sıralar far sürmeye çok takıldım, eyeliner falan hak getire durumdayım. Hiç elime bile almıyorum artık. Far sürüp çıkıyorum. :D Tabi bunu yapmadan uzunca bir süre youtubedan crease bölgesine nasıl sürülür, basit makyaj,dumanlı göz makyajı vs. başlıkları altında birçok video izlediğimi de belirtmek isterim. :D

Hep evde kalmadığım için, eksik dizilerimi bitirme hayallerim de suya düştü. Tatili planlamıştım halbuki, ama hiç planladığım gibi gitmedi. Geceleri hiç uyku uyuyamıyorum nerdeyse. En erken yatma saatim 3,30  Sabah da 10 gibi kahvaltı yapılıyor anneannemde. Bütün gün mal gibi dolaşıyorum ortalıkta. Aslında 6 saatin bana yetmesi gerek ama alışkın olmadığım için, ı-ıh yetmiyor. Normalde 12 saat uyuyan biri olarak hep 5 saatlik uykuyla dinç olanları hep kıskanmışımdır. Heh dizilere gelirsem, rescue special ops yarım kalmıştı, e malum stvdeki 'hızır ekip' dizisini görünce de aklıma geldi kendisi. :D Ve evet hızır ekibi de açtıklarında izliyorum, sorsanız size genel konuyu anlatabilecek kıvamdayım. Anneannemde kalınca sürekli stv, kanal7 ve fox açık olduğu için ister istemez izlemek zorunda kalıyorum stv dizilerini de. Senaristlerin işleri güçleri yok saçmalıyorlar, stv dizisi daha durgun olur diye düşünüyor insan ama yok biri camdan atlar adam eve girer kızı kaçırır falan. Yok yani ! :D

Bugün 5 gibi evden çıkmak için hazır olmam lazım ama daha hiçbir eşyamı hazırlamadım. Gerçi çok bir şey de almayacağım yanıma ama yine de iyi düzenlemek lazım, ben ne zaman bir yere gitsem önemli-ihtiyacım olan şeyleri hep geride bırakırım. O nedenle artık çıkıp eşyalarımı hazırlamaya başlayacağım.

Kendinize iyi bakın, döndüğümde yeniden görüşmek üzere..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder