20 Ocak 2013 Pazar

Alınanlar #1

Ve ilk günümün ikinci yazısını yazıyorum. 17 ve 18 Ocak günlerinde Gratislerde %40 indirim vardı, ve ben bunu (önceki yazımdaki demiştim, bilgisayarı açtığımda hemen girdiğim bloglar var diye,işte bu da onlardan biri) nasli'nın blogunda okuyup akşam fıtıfıtı hemen şişli gratise yol aldım. Body butter ve el kremi ihtiyacım vardı, bu alışverişle ihtiyaçlarımı gidermiş oldum, çok da hoş oldu bence. Aldıklarımın da resmini çektim, ki pek de hoş çekemedim eh acemiliğime yoruyorum bu durumu. İşte resimleri ve aldıklarımın fiyatını da yazayım;


-Mendil aldım, birinin kokusu diğerinin şekili çok hoştu. selpak 30 kuruş,sniff go wild 1,25tl
-Törpü seti 3tl
-Renkli yara bandı 2tl
-City Color 4lü far 2,75tl ( indirimde görünce hop attım sepete, ama çok simli imiş. :( )
-Leke çıkarıcı mendil 2tl
-Accentra el kremi vanilyalı ve lavantalı
-Fırça seti 9,75 (far sürmediğim için evde olan fırçalarım 10küsür yıl öncesinden kalan suluboya fırçaları olunca, uyduruk da olsa birkaç fırça alma zorunluluğu hissettim.)
-Victory&Bubbles vanilyalı vücut losyonu (Evet vanilya hastasıyım, bayılıyorum vanilya kokusuna.)
-Emily dudak kalemleri 211,214 (çok övülüyordu bu kalemler, bi bakayım dedim.)
-Bee Beauty body butter (kendisini nasli nin blogunda görüp almak istedim, o kadar vanilyalı şey alınca değişiklik olsun bergamot ve mine çiçeklisini aldım, ama kokusu ferah çok hoşuma gitti.)
-Aromanice Güllü body butter (daha denemedim kendisini, ama deneyeceğim.)
-Grace Cole Karpuzlu ve Greyfurtlu vücut kremi (kokusu çok tatlı geldi bana, karpuza da bayıldığım için almasam olmazdı.)
-Olmazsa olmazım hep kaybettiğim tel tokalar 2,25tl
-Vee Nudetude far paletii  27tl (Bütün bloglarda çok övülüyordu, far sürmememe rağmen almak istedim, 7-24 makyaj bu paletle yaptığı makyajları gösteriyordu, orda çok hoş duruyorlardı, aldım o nedenle. Ve evet 7-24 makyaj da sürekli takip bloglarım arasında.)



-Yapışkanlı not kağıtlarını çok kullanıyorum, ve bu not defteri de çok hoştu. 1,5 tl tanesi




Bu kadardı aldıklarım, hepsini kullandıktan sonra yine yorum yazarım, vee tekrardan iyi günler.

2 yorum:

  1. fırçalar çok şirinmiş

    darkbluekitty.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Kapları benim de hoşuma gitmişti,fiyatlarına göre çok da iyiler bence. :)

    YanıtlaSil