22 Ocak 2013 Salı

Bir sitem yazısı

Blogu yeni açtığı taktirde daha ilk günden blogunu boşlayan bir insan evladı ben varım sanırım. Ama 5 dersten bütünlemeye kalınca böyle oluyor ister istemez. Okul tatil ama ben 1 hafta daha okula gidip sınavlara girmeye devam edeceğim, ki bu hiç hoş bir durum değil. Seçmeli dersten bile kalmışım ya, ne biçim bir şey bu?! Dün bir sınava girdim, ki onu veremedim, o nedenle seneye alacağım, Bugun de okula gideceğim yarın da cuma da pazartesi de.. Okulum da yakında bir yerde değil hani, 1 saat sürüyor yol. 35 dakikalık sınava girmek için gidiş-dönüş toplam 2 saat yol gidiyorum. 
Benim bu 3 haftalık(ama bana göre 1 ay olacak olan) tatilden çok büyük beklentilerim vardı, bütün gün uyuyacak, geceleri de oturup yarım bıraktığım dizilerimi izleyecektim. Ki baya eksik dizim var. (Bunlar kısa sezonlu ya da benim çoğunu izlediklerim.. Once upon a time, happy endings, hot in cleveland,the big bang theory, the vampire diaries, suburgatory vee en önemlisi FRİNGE. Ama 1 haftalık bütler sağolsunlar ki, planladığım gibi gitmeyecek hiçbir şey.)
Resmen atarlı ergen rolüne bürünüp buraya hislerimi yazdım, ki hoş da oldu, okuyanlar(ya da okumayanlar :D) için hoş olmasa da en azından benim için hoş oldu.

Vee bir dahaki yazımda görüşmek üzere sevgili olmayan izleyicilerim,sağlıcakla kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder