20 Ocak 2013 Pazar

Bir hoşgeldim yazısı.

Merhabalar,
İlk önce kendimi tanıtmak gerekirse ben makyajı sadece eyeliner çekip kirpikleri kıvırmak sanan dudağına da bir lipgloss sürdü mü hoop oldu diyen bir kişiyim. Kaç yıldır olan pudram ve fondotenim öyle duruyor, onları da atmak lazım artık. Takip ettiğim kadarıyla aklımda var bir kaç marka, ona göre alacağım.
Uzunca bir süredir diğer blogların takipçisiyim, bilgisayarı açtığımda ilk iş olarak chrome dan takip ettiğim blogların sayfasına tıklıyorum,ondan sonra dizi sitelerinee ! Ve evet tam anlamıyla bir dizikoliğim.
Bildiğim(çoğunlukla bilmediğim) şeyler üzerine atıp tutmak, yorum yapmak amacıyla ben de geldim. Bu işe de bir bulaşayım dedim, bilenlerin arasında benim bilgisizliğim kaynayıp gider diye ummaktayım. ! :D
Çok bir takipçim olmasını beklemiyorum, zaten öyle çok bilgim olmadığı için ahım şahım yazılar, ürün tanıtımları da yapamam. Belki bir umut ileride olur ne dersiniz?
Bu çok uzun bir tanıtım ve merhaba yazısı oldu, ilk yazıdan sıkmayayım sizi daha fazla, umarım hoşgelmişimdir.
İyi günler.

2 yorum:

  1. Bende ayni senin gibi makyaj yapiyorum yanliz degilsin :D

    YanıtlaSil
  2. Yalnız olmadığıma çok sevindim. :D

    YanıtlaSil